Indbydelse til ungdomsvolley i Ikast 2017
 

Ikast Volley Cup 2017

Ikast KFUM Volley glæder sig endnu engang til at byde velkommen til Ikast Volley Cup i weekenden den 15.-17. september 2017

Rækker

  • HU21 (Født 1997 eller senere) (Giver GP-point til DM-kvalifikation)
  • DU21 (Født 1997 eller senere)
  • HU18 (Født 2000 eller senere)
  • DU18 (Født 2000 eller senere)
  • HU16 (Født 2002 eller senere)
  • DU16 (Født 2002 eller senere)
  • HU14 (Født 2004 eller senere) +Teen 2-række (Kids level 4 kan også være med her)
  • DU14 (Født 2004 eller senere) +Teen 2-række (Kids level 4 kan også være med her)

Der spilles almindelig 6-mandsvolley i alle rækker.
I HU14 og DU14 vil der også være Teen 2-rækker og desuden indbydes kids level 4, som måske også vil få kampe mod teen 2-holdene.

Kampene og indkvarteringen

Kampene spilles i Ikasthallerne(Ikast-Brande Arena) og Hyldgårdshallerne.
Indkvarteringen er placeret på Hyldgårdsskolen, Hyldgårdsalle 9, 7430 Ikast og det er her hovedbasen for Ikast Volley Cup findes. Der indkvarteres i klasseværelser mm. Husk selv underlag/madrasser.
Der vil være bustransport fra indkvartering til hallerne lørdag morgen, tilbage lørdag eftermiddag og ud igen søndag morgen.
I Hyldgårdshellerne vil der også være en kiosk, hvor det er muligt at købe kaffe, vand og ting til den søde tand (vi tager nu mod både Dankort og mobilepay i kiosken).

Deltager-T-shirt og præmier
Alle der har købt deltagerkort A eller B, får hver sin T-shirt 1., 2. og 3. pladserne får holdpræmier.
Mht. T-shirts ser vi gerne, at I ved tilmelding laver en samlet oversigt, over trøjestørrelser til jeres spillere. Se tilmeldingsformularen.

Officialstjanserne
Holdene skal selv stille med dommere (2 stk.) og sekretær til de kampe hvor holdet bliver påsat.
Vi forventer, at der er gengældt respekt mellem hold, trænere og dommere.

Kamprelaterede spørgsmål!

  • Der må gerne spilles med 5 spillere på holdene, uden at man taber kampene. Vi forventer dog, at denne regel ikke bruges med taktiske hensigter.
  • Vi tillader spillerne, at kunne deltage i to rækker indenfor ovennævnte aldersgrænser, men vi tager ikke i mod ønsker om, at planlægge turneringsplan eller kampe, for at spillere / hold undgår sammenfald af kampe i to forskellige rækker!!
  • Vi garanterer alle hold mindst 5 kampe bedst á 3 sæt.

Information

Primært

Anja Kjærsgaard

kjaersgaard@mvb.net

 

23 60 82 89

Sekundært

Jørgen Donslund

jd@mjvb.dk

 

61 67 68 20

På svensk Mats Björkman mb@isi.dk   20 68 71 28


Uændrede priser:

Holdgebyr: 700 kr. pr. hold. (dog kun 350 kr. i Teen 2 og Kids L4-rækkerne)

Deltagerkort A: 300 kr. pr. person. (Fredag - søndag. Første måltid er lørdag morgen).
Deltagerkort B: 250 kr. pr. person. (Lørdag - søndag. Første måltid er lørdag aften).
Deltagerkort C: 125 kr (kun T-shirt - gælder for lokale hold, der ikke bor på skolen. Husk også her at angive trøjestørrelse og antal på forhånd).

Tilmelding
Brug linket i venstre spalte.
Yderligere beskeder osv. kan sendes til Ikast Volley Cup v. Anja Kjærsgaard,  kjaersgaard@mvb.net

Her på vores hjemmeside
www.ikastvolley.dk kan I se, når tilmeldinger, puljer, program og turneringsplan bliver offentliggjort.

Tilmelding og betaling
Senest den 28. august vil vi modtage jeres holdtilmelding og en så præcis bestilling på mad som muligt. Efter tilmeldingen er modtaget, sender vi en bekræftelse på at I er med. Ind til den 4. september, har I mulighed for at melde personer og hold til eller fra og rette i størrelser og antal på T-shirts.

Betal også senest d. 6. september for deltagerkort og holdgebyr. Pengene overføres til Ikast KFUM på flg. konto: 7641 - 1024136.

Udlevering af deltagerkort, slutafregning og kvittering ordnes ved ankomsten fredag aften.

Vi forventer - og har heldigvis gode erfaringer med - at deltagerne opfylder deres forpligtelser overfor arrangør og andre deltagere. Derfor opkræves der ikke noget depositum. Det fritager dog ikke for erstatningspligt, hvis man kommer til at ødelægge noget.

Lederkomsammen
Lederne mødes på Hyldgårdsskolen lørdag aften kl. 21.00 til samvær, lidt men godt til ganen, t-shirtuddeling og faglig snak på forskellige planer... 

Venlig hilsen - Ikast KFUM Volley